20 september 2006

Hamba kahle, Norge

Hamba kahle, Norge, betyr "Hadet Norge" oversatt fra xhosa.

De snakker xhosa i Sør-Afrika, hva har det med saken å gjøre? Jo, jeg reiser dit om litt over et døgn.

I de tre månedene jeg skal være der kommer Bad Bunny til å ta seg en permisjon.
Jeg tror ikke at Bad Bunny-stilen funker helt for de opplevelsene jeg kommer til å få.

Jeg presenterer dermed min Sør-Afrikablogg Hamba kahle, Norge.

Jeg håper familie, venner og kjente titter innom siden støtt og stadig og håper å få noen koselige kommentarer en gang i blant.

Bad Bunny er nok tilbake rundt 2007, håper dere kommer tilbake!
Men i mens: Hamba kahle, Norge!

1 kommentar:

BM sa...

Hei Åssi!! Så stas at vi "fant hverandre" her. Hihi. Kult at du er i Sør-Afrika.. håper alt går bra med deg:)
Jeg skal til Kina på studietur, ut i felten med tverrkulturell kommunikasjon!
Blir spennende å følge med på blogen din, lykke til:) Og glem aldri hvor du kommer fra(C-sal-styret vet hvor du bor, aight)!

klem bm