26 desember 2006

He's back!

For tre måneder siden tok denne bloggen i realiteten et selvmord. Å slutte og oppdatere tar knekken på lesevaner og plutselig viser Statcounter grimme tall.
Vel, det var vel egentlig ikke et selvmord, men mer tre planlagte måneder i koma.

Nå har derimot Bad Bunny våknet fra bloggdvalen. Ribbe, medisterkaker og andre kaker har voldsomt med energi, og jeg er nå klar til igjen å jobbe meg oppover og prøve å få lesere tilbake.

Jeg har kanskje blitt brunere og fått en to-tre (tusen) nye inntrykk og et nytt perspektiv, men jeg er fortsatt den samme.
Så hvis du likte stilen min i september, liker du den sikkert nå også! Hvis ikke har vi vokst fra hverandre (og du er den som har vokst)

Velkommen tilbake!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Nam. Bring it, biatsj!

Kristin Storrusten sa...

Jeg gleder meg, altså.
Og så bowling på fredag! I mellomtiden kan vi slenge dritt på Ivers, siden han prioriterer søvn fremfor oss.

Kristin Storrusten sa...

Raskt spørsmål: Har du vært innom alle blogger i dag og lagt igjen kommentar for å hinte om at du er tilbake?
Taktisk.

Åsmund sa...

Har faktisk ikke vært innom så mange fler enn jeg pleier...
Ivers ditcher oss?!?
Jaja, his loss.

Anonym sa...

Ivers ditcher ingen! Me sjåast (om jeg tør å vise mine elendige bowlingskillz0r for dere da).

Kristin Storrusten sa...

Jeg klarte å mase på Iversen nok til at han byttet bort vakten sin. Gudelige overtalelsesevner, det er meg!

Åsmund sa...

Godt at det finnes kommentarfelt når folk ikke gidder bruke sms, mail eller msn...

Kristin Storrusten sa...

For å overbevise Iversen denne gangen trengte jeg alt - både kommentarfelt, sms, mail, msn, telefon og personlig oppmøte ble brukt for å få ham med.

Nå høres jeg ganske plagsom ut. Jeg er egentlig det.

Anonym sa...

Godt å se at du er tilbake igjen. Jeg er blant dem som allerede hadde gitt opp bloggen din. ;)