20 juni 2006

Gratis øl og dyrkjøpt erfaring

Gratis øl er ikke alltid utelukkende en god ting...

...dagen etterpå.


Etter å ha hatt en *kremt* anstrengende vakt på Norwegian Wood (som stort sett gikk ut på å sole seg fra ti-meteren) og noe mer anstrengende rigging, var det fest for de frivillige på Norwegian Wood. Samtidig skulle festivalledelsen bli kvitt masse øl, og når det ølet heter Mack (og smaker likedan) er eneste mulighet å gi det bort - gratis. (smør på flesk der)

Jeg kan gjøre en lang historie kort og si at 8 timers jobbing i bakfull tilstand og med 3 timer på puta ikke er særlig behagelig.
Nå er klokka langt over leggetid, og kun en knallsterk kopp kaffe den slitne kroppen min våken.

Moral: Akkurat som en skje i the Matrix - there is no moral.


Forresten så kom jeg på at dersom jeg får grunnlegge en by skal jeg kalle den Venstre.
Tenk på veibeskrivelsene!

PS: Eller så ville jeg kalt den Gokk.

PPS: Jeg vet at tittelen på innlegget ikke stemmer helt overens med innholdet, men jeg er sinnsykt fornøyd med ordspillet (VG - here I come)

Ingen kommentarer: