19 februar 2007

I hate mornings

Jeg våkna her en morgen etter altfor få timer med søvn. Jeg klå på et tynt liggerunderlag på et betonggulv, og det er ikke et sted det er veldig komfortabelt å ligge og dra seg. Allikevel lå jeg der og dro meg. Etter kun noen få minutter kom den ubarmhjertige beskjeden om å komme meg opp. Jeg så bort på Karl, en fyr fra Fillippinene:
- I hate mornings.
- So, you would like it if it didn't become a new day?
- Let me put it in other words; I hate waking up.
- So, you would rather prefer to go into the everlasting sleep?

...

Jeg elsker å kverulere, men ikke mot et A-menneske etter 4 timers søvn...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Everlasting sleep... Hehe... Det er helt greit å hate morninger, og det er lett å ungå dem, uten å forvise dem fra eksistensen. Du sover til formiddagen. Ingen morning og du våkner alikevel til en ny dag!

Eirik sa...

Ej klare ikkje å motstå å sitere dej med begge beina planta i kofferten:

"og det er ikke et sted det er veldig komfortabelt å ligge og dra seg. Allikevel lå jeg der og dro meg. Etter kun noen få minutter kom den ubarmhjertige beskjeden om å komme meg opp."

Jey Lu sa...

jeg klarer heller ikke å la være å sitere følgende: "jeg klå på et tynt liggerunderlag."

meget bra Åsmund, meget bra!
forøvrig var du dypt savnet på i ljosborgstova lørdag kveld.

-og, jeg har endelig våknet fra Blogdvalen min

Frikk sa...

Hadde du vore nattevakt eller?? ;)

Åsmund sa...

Jannicke: Det er et privilegium jeg ikke har for øyeblikket...

Eirik: Jeg tenkte på å slenge på en liten parantes om å ikke tenke koffert... det burde jeg ha gjort.

J.Lu: Og jeg skulle gjerne vært der. Vi får ta det igjen på andre måter.

Frikk: Det var den første morgenen... SNU hadde ikke begynt engang - tenk deg meg i dag...

Ragne Marie sa...

haha åsmund.
du må innrømme at han hadde noen artige poenger.
som jeg bruker å si: det va arti!
nå skal vi snart vaske. så skal vi ha møte. så skal jeg lage kveldsmat. så skal vi ha kollokvie.

this liiiife!!!!!!