12 januar 2007

Alt du vil vite om meg

...men ikke turde å spørre om.

Varselklokkene ringte, alarmene ulte, sirenene blinket og fire skilt merket "fare!, "evacuate!", "emergency! og "utgang" lyste opp rommet.
Jeg har fått en meme fra
Kristin...

Konseptet er enkelt, finn en feil av påstandene om meg selv under.

  • Da jeg var liten var det en periode jeg krevde å bli kalt "Øymunn"
  • Den CDen jeg er flauest over noensinne å ha eid - og kjøpt av fri vilje - er "best of E-type" (dobbel-CD)
  • Jeg har blitt sparket i nesa av en norgesmester i tae-kondwo
  • I løpet av mine ca 8 år som fotballspiller scoret jeg ett mål - og det var i den første kampen jeg spilte.
  • Jeg farget håret rødt etter at Hans Petter "Burre" Buraas vant OL-gull i slalom i Nagano.
  • Jeg har spurt pastoren i kirka om jeg kunne få sex av han.

Jepp, hva virker sannsynlig? Og ikke minst; hva virker usannsynlig?
Første og sistemann til riktig svar vinner en heftig og begeistret premie!

Videre sender jeg stafettpinnen videre til Steini, Ragne, Kaspar og Jannicke.

12 kommentarer:

Kaspus sa...

Ikke søren om du har spurt pastoren i kirken om sex! Blir d gevinst eller?

Kristin Storrusten sa...

Njaaaaa, jeg merker at jeg sliter med å tro den om det røde håret. Men det var gode alternativer her...

Anonym sa...

Åsmund, av alle tinga du nevner her HÅPER jeg at det er E-type (måtte de brenne i evigheten) som er syndepunktet...!!

Jannicke sa...

Jeg er også ganske sikker på at det er det røde håret som ikke stemmer. Det med å spørre pastor om sex er akkurat så sært at man ikke kunne ha funnet det på selv. Tror nok det er tatt veldig ut av sammenheng.

Stein-Ivar sa...

Jeg har tidligere drevet med friidrett; og jeg har ved flere anledninger løpt stafett. I dette tilfellet er jeg likevel usikker på hva som utgjør stafettpinnen, og hvor den skal leveres. Løper gledelig, men som sagt, hvor er pinnen og hvem skal jeg gi den til?

Innser at det gjerne er litt uheldig å bli stående etter veksling å diskutere hvor en skal løpe, men slik blir det gjerne når staffeten er dårlig planlagt. Ikke at jeg anklager deg for noe, altså.

Jannicke sa...

Staffetpinnen er mottatt. Kanskje jeg burde lever den videre til andre? Eller har den gått runden alt?

Åsmund sa...

Jeg kan bare si at jeg nekter å fortelle om noen har rett enda, men prizez is still up for grabzz - for å si det sånn.

Steini: det du skal er å gjøre det samme som meg i din blogg, altså fortelle fem sannheter og en løgn om deg selv.

Anonym sa...

Jeg tipper du gikk målløs i alle åtte årene.

Stein-Ivar sa...

Ah..Du ber meg altsaa om aa lyge. Greit.

Unknown sa...

spurte pastoren om sex!!!! det gjorde du garantert. Kanskje du skulle si at du hadde seks samevenner eller synder å komme med, men det er ikke poenget. Tror ikke du har blitt sparka i nesa. Hvem ville tort DET LIKSOM. måtte i tilfelle vært et klin gærnt menneske.

ps: har skrevet kommentar på nordnorshkinnlegget ditt.

hi 5

Anonym sa...

for å brøv å bedre åsmund sin selvtillit så vil æ si at æ håpe og trur at han scora litt mer enn ett mål som fotballspiller. iallefall tre. æ tru t å me at æ har scora litt mer enn ett mål i mi fotballkariere, og den karriera e sykt kort og kan kanskje egentli ikke kalles en karriere i det hele tatt.. (det va vel egentli mest fotball på barneskolegårdsplassn..)

MB sa...

"du kan du sende meg en serviett og litt sex?"


..sannheten er at det var KJEKS åsmund ville ha. mariekjeks ikke mariesex. sånn kan det gå. taleleif.