07 juli 2006

Ja til homofri strand!

Endelig kom forslaget vi har ventet på!

På forsiden av nettavisen var gla'nyheten:
Odd Djøseland (FrP) tar til ordet for en homo- og lesbefri strand!

Jeg må inndrømme at FrP har kommet med mye tull i det siste, men dette var endelig et forslag jeg med glede har sett frem til og som kanskje lokker meg over på den blå siden neste gang jeg står ved valgurna.
Godeste Odd sier det best selv:
"Vanlige heterofile mennesker har uttalt at de nå føler ubehag med å oppsøke for eksempel offentlige svømmehaller og badestrender, kjente treff- og sjekkesteder for homofile. De føler et sterkt ubehag ved tanken på at lesber og homoer kanskje ligger og sikler og vurderer dem som potensielle objekter."

Endelig tar noen til ordet for meg. Jeg har alltid fryktet å gå på stranda fordi jeg overalt ser siklende homsegutter. Jeg tør iallefall ikke ligge på magen å sole meg og gi vann på mølla til disse griseguttenes skitne fantasi.
Problemet er værst i køer. Det er alltid en eller annen som "tilfeldigvis" kommer borti meg. Også når jeg kommer opp av vannet som en Afrodite, kjenner jeg øynene som kler av meg det ene plagget som beskytter meg fra nakenhetens skam og homsenes siklende blikk. Kaldt vann gir harde brystvorter, også hos menn - og selvsagt lokker det homsene til strendene våre som mark lokkes til liket av Ole Johan.


Selvsagt er det denne politiske korrektheten som slår til igjen, da - og Odd tør ikke gå så langt vi faktisk har behov for å gå. Odd kunne foreslått så mye mer for oss stakkars hetrofile. Hva med egne seter på trikken, egne benker, egne nabolag. At de i det hele tatt får bade i samme vann er jo sykt og perverst. Hvem vet hvilke sykdommer de sprer med seg.
Takk Odd!
Takk for at du tør ta opp kampen. Takk for at du redder oss fra AIDS-helvete! Kanskje vi snart får se et samfunn der vi slipper å føle oss utrygge for sexfiksering på badestranden, på bussen, i byen, på cafeer og at vi kanskje snart slipper å leve i frykt for å bli voldtatt av et misfoster fra naturens side.

Odd nevner også det største problemet. Hvordan se hvem som er homofil og hvem som er en av oss gode hetrofile? Jeg foreslår to løsninger:
1) La alle som skal inn på stranda se et nakenbilde av Triana Iglesias og et av Brad Pitt, for så å måle den seksuelle reaksjonen.
2) La oss brennmerke alle homofile med en regnbue i panna. Lett å kjenne igjen, lett å unngå.

Jeg har også kommet et siste problem i forkjøpet og designet de nye skiltene vi må plassere ut.

7 kommentarer:

Kristin Storrusten sa...

I samme slengen foreslår jeg bloggerfrie strender - man kan jo aldri vite om man ligger ved siden av en som vil skrive om deg på Internett etterpå! Kjempeskummelt, det er det!

FatCat sa...

Oioi, bare et lite snev av selvtilliten din når jeg ligger på stranda ville vært greit ;)
Når det er sagt, vet jeg ikke helt om det å banne homofile fra offentlige steder er svaret på problemstillingen. Jeg er hetero selv, men det er ikke alle blikk jeg er like glad i få fra hvilke som helst menn :)
Og jeg stemmer blått.

Anonym sa...

Nei gid, altså.

Anonym sa...

Bare pga det det så skal jeg binde deg til en stein og gi deg en lapdance enten du vil eller ei neste gang vi er på samme strand samtidig...

Åsmund sa...

Ikke det at jeg tror noen ikke skjønte det, men for sikkerhets skyld:

IRONI

Kristin Storrusten sa...

Skreven ironi er en vanskelig ting. Men som det geniet jeg er, skjønte jeg det selvfølgelig

KjederMegPåJobb sa...

Jeg likte spesielt den brennmerke-idéen. Det gjør det mye lettere å vite hvem som må fryses ut av venneflokken, og hvem du og kameratgjengen skal banke opp på vei hjem fra byen.