02 juli 2006

Sex on the beach

Man kan lære mye av en dag på stranda.

Først, et åpent brev til Gnarls Barkley: Yes, you make me crazy!!!
Hvorfor må absolutt alle sommerhits være irriterende?

Anyways. Det er en person jeg har til gode å presentere i bloggen, nemlig min kjære S.

S er kjæresten min. Som alle sier om kjæresten sin er hun søt, snill, super og duper. *presentasjon ferdig*
Som sagt, anyways...
S og jeg var i det kreative hjørnet i dag og oppfordrer en eller annen moteskaper til å produsere følgende bikini-sett.
Ikke bare ser det ustyrtelig morsomt ut, men tenk på skillet man vil få!

Senere på dagen, inspirert av kjedsomhet og steinaldermannen i meg, bygde jeg stonehengde II:
Vedder på at historikere kommer til å klø seg på nesa når de om 1000 år oppdager denne på Ulvøya.
Kansje ikke like imponerende som stonehendge, men jeg har iallefall bevist at korthuset ble funnet opp før kortene.

En ting til: Hvorfor er det slik at man alltid synes vannet er for kaldt og colaen for varm?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, tenkte jeg skulle være så kjip og fortelle at det finnes faktisk allerede en slik bikini:P