06 januar 2007

Ops, I did it again......

Ja, jeg har gjort det igjen.
For noen år siden hadde jeg veddemål med min kompis Påsan om å ha lengst hår.

Nå skal Isak, Kaspar og jeg (gutterommet) ikke kutte lokkene før eksamen en gang i mai/juni.

Denne gangen er det ikke et veddemål involvert. Ingen gulrot som dingler foran meg, ingenting å vinne på å spare håret, kun en hellig ed.
En hellig ed er så mye mer enn et simpelt veddemål, så det må gjøres.
Den som bryter eden blir utstøtt, uthengt, mobba og utskjelt. Han må i tillegg kjøpe en Bislett kebab til de to andre i trioen.

For de som ikke har sett meg med langt hår før...

8 kommentarer:

Kaspus sa...

Oioi, hva har vi gjort Åsmund? Angeren spiser meg opp innvendig. Eller? Du ser jo ufoskammet godt ut på bildet. Som en av gutta i Beatels på en middels dag.

Elisabeth sa...

Jeg beklager på forhånd; men det første nanosekundet jeg så det bildet trodde jeg at jeg så på en jente... UNNSKYLD!

Du burde gå på rockekonsert og riste litt på håret. Jeg liker å tro at det er den eneste grunnen gutter har langt hår; Å riste med det på konserter.

Anonym sa...

så lenge det ikke blir lengere enn mitt! remember the deal...

Anonym sa...

glemte en ting..

MOHAHAHAHAHA

Anonym sa...

særriøst!!! plis si at du tuller!

Anonym sa...

Ikke hør på de andre, synes du er modig som tør dette her, jeg ;)

Heier på deg fra sidelinjen:D (helt til jeg blir mobbet ut herfra...snufs)

Anonym sa...

Dette er en ting man gjør ÉN gang, Åsmund! Ikke flere. Det er ikke som om du skal samle Norge eller noe.

Åsmund sa...

Ut fra responsen virker dere litt negative, men det hindrer ikke meg. Motgang gjør meg sterk.

Nevnte jeg at forrige gang jeg hadde langt hår ble det nesten underskriftskampanje for å få meg til å klippe meg på skolen...