10 september 2006

Søndagssnacks

Alltid morsomt å våkne på en søndag og oppdage at du har fått melding i løpet av natta. I 99% av tilfellene er det fyllemelding. Den ytterlige 1% er det som regel noe alvorlig, og da er det ikke morsomt...
Uansett, i kveld i åtte-tiden fikk jeg melding (nei, det er ikke så stort for meg at hver gang jeg får melding må jeg blogge om det) av en kompis: "Nå har jeg lyst på smultringer igjen!!"
Jeg har aldri fått melding om at han har lyst på smultringer før, så ble litt forvirra over ordet "igjen" - men det hele henger sammen med en fyllemelding jeg fikk noen måneder tilbake: "Fuck, nå fikk jeg lyst på vafler"
Smultring, vafler... poteto, potato...

******************

Våget meg til å snakke med noen fra folkehøyskolen i dag. De gikk på musikklinja, og dermed måtte jeg nesten ta den eneste musiker-vitsen jeg kan:
Hvordan vet du at det er trommisen som banker på døra?
- Han øker!!!

*********************

Hårvekst er en spennende sak... Julia (ei CFCer) og jeg har utviklet en teori nå om hårvekst.
Det begynte med spørsmålet om hvorfor syd-europeiske menn er mer hårete på kroppen en nordiske - som rent klimamessig burde ha mere hår.
Anyways: Samtalen tok krinklete kroker og vinklete digresjoner og vi endte opp med en teori som vil forbløffe verden!
Teorien går ut på at menn er naturlige kommunister, og kvinner er naturlige kapitalister. Beviset ligger i håret.
Menn får nemlig mye mer jevn fordeling av "godene", mens kvinner prøver å konsentrere mest mulig et sted, og vil bli kvitt alt det andre.

*********************

Tror jeg må kutte ned på fotballen... i de sene nattestider der jeg normalt sett pleier å snorke så malingen flasser av veggene, hadde jeg istedet i følge fru Bunny (som Iversen døpte min kjære) ropt ut: "UT med pakket! UT med pakket!" - kan det ha sammenheng med at jeg drømte at jeg var nr. 13 på Enga?

Anyways: Enga trengte ingen 13. mann i kveld. 5-1 er fine tall :)

Og når vi er først inne på fotball - ta en titt på denne:

Ha en fin uke!
- og er det flere enn meg som fortsatt har lyst på vafler?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har lyst på flere kamper som denne, ihvertfall.

Anonym sa...

Skillingsbolle!

Anonym sa...

Jeg har veldig lyst på nystekte vafler med jordbær... ;P

Anonym sa...

Jeg har spist litt for mye pannekaker i det siste...

Sexy Sadie sa...

Mer pizza til meg, takk.