04 september 2006

Ikke det at jeg skal bli en fotballblogg, men...

Sitat "van Gamsten":
- Klarer vi tre poeng mot Moldova, er det nesten umulig å ha fått en bedre start på kvelifiseringen.

*klapp klapp klapp*

Et ord. Et ord mindre, og Gamsten hadde ikke fremstått som den komplette idioten han er.
Faktum er at dersom Norge vinner mot Moldova har vi seks poeng.
Det meste vi kan få på to kamper er seks poeng.

Skal jeg gjenta sitatet? Ja:

- Klarer vi tre poeng mot Moldova, er det nesten umulig å ha fått en bedre start på kvelifiseringen.

Forklar meg nå, van Gamsten. Hvordan er det bedre å få en bedre start enn seks av seks poeng?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det er en grunn til at de er fotballspillere, Åsmund.

Anonym sa...

Kan du legge ut et bilde av arret som Kristin reklamerer for? Jeg er så forferdelig nysgjerrig...

Anonym sa...

Hilsen Tine forresten.

Pokkers blogger gjør meg anonym- og jeg som er så glad i oppmerksomhet!

Åsmund sa...

Tine: Velg "other" som identity. Arret ja.... hmmm. Skal tenke på det.

Tine sa...

Jeg PRØVDE faktisk, tenk.
Men det gikk ikke også ble jeg en smule aggresiv kan du si, og plutselig trykket jeg på feil knapp.

Kommet til noen beslutning?

Kristin Storrusten sa...

Jeg jobber sammen med onkelen din! Det visste jeg ikke. Hei hurra hurra - og jeg kommer på avskjedsfesten.

Anonym sa...

i miss u so much :)

Anonym sa...

Alle stikker før jeg stikker... HALLO JEG SKAL TIL FARLIGE MIDTØSTEN OM TRE (tre!!!) UKER!!!

snufs... hulk... reisenerver...