31 august 2006

Forbanna

Nå var jeg så forbanna at da jeg skulle skrive brukernavnet her på blogspot skrev jeg "blogger.com"
derretter skrev jeg det vanlige brukernavnet mitt feil.

Deretter skrev jeg passordet feil.
Jeg fikk logga inn og oppdaget at jeg var så eitrandes forbanna at jeg skrev "derretter" med liten d og to r-er.

Jeg sliter med grammatikken fordi jeg skjelver på fingrene av harme.

Det hjalp ikke at jeg var irritert. Irritert på Nicholai Cleve Broch som ødela sin egen prestasjon i Uro ved å høres ut som han lo da han skulle gråte.
Irritert over at Stefan Faldbakken ødela filmen ved å la filmen bli en halvtime for lang.

Så leste jeg at Gashi var solgt.
Ikke bare solgt, men til Brann....

Akkurat nå ønsker jeg Gashi til Brann - den evige brannen.

Farvel Judas.

Siden Ardian kommer til å slite benken i regntunge Brann, får jeg si som mor til Terkel: Du må ikke sitte på vått treverk, for da får du skrumplever og blir til en liten rosin!
Pust, pust.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tenk så mye bedre vi hadde følt oss om han bare hadde dratt istedetfor å skrive ny kontrakt sist? Å reise halvannet døgn før vinduet stenger er så råttent at det nesten MÅ stå noe stort bak vi ikke vet om.

Nissemann sa...

Synes jeg fikk til en mye mer positiv vinkling på denne saken enn både du og Iversen... (Dette er absolutt ikke snikreklame for egen blogg, nei for all del!)