13 august 2006

SFO

I går var jeg i mitt tredje bryllup på tre uker.
Brudeparet hadde jeg tidligere truffet i ca tre timer - dette var heldigvis tre timer mer enn min bordame på venstre side, Lise.


Brudeparet hadde invitert en del nieser og nevøer og liknende som kan kategoriseres under klassen "småunger", noe som resulterte i en strålende forretningsidé hos Lise og meg.

Idéen: SFO - Selskaps Fritidsordningen.
Konseptet er at mens har du et "voksenselskap" med et mindretall småfolk og med intensjon om å sitte lenge å spise, tale og synge, så passer vi barna i samme bygg. Dermed får barna mulighet å være med på festen, uten at de blir plagsomme og finner ut at glass er morsomme å kaste i veggen, midt under brudens tale.

Selsagt er opplegget skreddersydd for selskapet.
I bryllup vil SFOs ledere sørge for at barna leker "familie", i store bursdagsfeiringer kan vi leke barnebursdagsleker som flasketuten peker på, og i begravelser vil vi sørge for å ha gravemaskiner barna kan leke i en sandkasse med.

Bestill nå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å ha unger i en tre timers lang middag ser jeg for meg som et helvete.

Elisabeth sa...

Satans bra blogg dette - I'm linking ye up!