13 august 2006

Gratulerer med dagen!

  • Christian Krogh
  • Alfred Hitchcock
  • Fidel Castro
  • Alan Shearer
  • MEG!

Jaja, så var det slutt som tenåring. 20 år er ny personlig rekord for min del. Som dere ser, føyer jeg meg inn i rekken av en del store menn. Mitt kall i livet blir nok å male skumle bilder av diktatorer og tjene masse penger på å skyte fotballer på dem.

Men, 20 er halvveis til førti, og det faktum at jeg nå for alvor regnes som voksen er tungt å svelge.
Men som Marcus (grattis med dagen, Solberg) så fint sa det: "Som voksne er det vårt ansvar å være tullete og fjasete på betydelig mer utspekulerte måter."

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen, Solberg. Håper at alt går som smurt, og at din fullførte tenåringsperiode ikke har skapt for mange fremtidige problemer for deg.

Elisabeth sa...

Grattis! *sender kake*

Anonym sa...

Du vil nok kose deg som tyveåring, overgangen er visst ikke noe videre å snakke om mener jeg å huske.

Åsmund sa...

Jeg vil benytte anledningen til å takke alle som har gratulert. Tusenm takk også for gaver. Ekstra hyggelig at Jan Derek, Morten og Kjetil å gi meg en seier over Brann i tillegg :)